سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چراغ پارکی یا چراغ سر لوله دیواری چیست؟

 

چراغ سر لوله دیواری در سبک های مختلف تولید، تزئین و در فرم های مختلف معماری موجود است. چراغ سر لوله دیواری برای پارک ها استفاده می شود. چراغ های پارکی LED     بهره وری از انرژی و کیفیت نور را به سبک کلاسیک و سنتی ترکیب می کنند.

این چراغ ها به عنوان روشنایی معابر و خیابان ها ، روشنایی پارک ها ، چراغ های امنیتی و برای نورپردازی تزئینی و حتی روشنایی پیاده رو استفاده می شود.

سبک های مدرن و معاصر چراغ پارکی برای جلوه های نمای خیابان در طیف گسترده ای استفاده می شوند.سیستم نوری چراغ سر لوله دیواری پیشرفته یکنواختی افقی و عمودی را بهبود می بخشد ، تابش خیره کننده را کاهش می دهد و کنترل نور را بهبود می بخشد.

چراغ های سر لوله دیواری معمولا دارای یک محفظه آلومینیوم ریخته گری با پوشش پودر پلی استر برای دوام طولانی تر است و بهترین کاربرد برای نورپردازی در فضای باز برای ساختمان های شهرداری ، مسیر ، پارک ها و روشنایی عابر پیاده هستند.

چراغ های پارکی برای همه پارکینگ های عمومی ، جاده ها ، میدان ها ، فرودگاه ها ، حیاط ها و اماکن عمومی مناسب است.

عملکرد چراغ سر لوله دیواری

ویژگی های چراغ سر لوله دیواری بسته به نوع استفاده شده در نورپردازی شما می تواند به میزان قابل توجهی متفاوت باشد. اگر تاسیسات شما از سدیم فشار بالا استفاده می کند ، شما می توانید عمر مفید بیشتری نسبت به برخی دیگر از اشکال HID داشته باشید که به دلیل تخریب کندتر لومن است. اما به دلیل ساختار سوختی که دارند ، می توانند یک نور نارنجی با شاخص رندر رنگ بسیار پایین تولید کنند. روشنایی تولید شده توسط لامپهای متال هالید در ابتدا نور سفید ایجاد می کند. اما با تخریب شتابدار لومن که در لامپهای متال هالید رایج است ، طول عمر لامپهای شما کاهش می یابد و یک نور صورتی ایجاد می کند که به سختی نور را تأمین می کند.

هزینه های نگهداری چراغ پارکی

با توجه به این واقعیت که هدف اصلی چراغ پارکی پس از روشنایی ، تأمین روشنایی برای عابران پیاده و وسایل نقلیه است ، تعمیر و نگهداری همیشه یک نگرانی اساسی است. نه تنها باید در مورد طول عمر لامپ نگران باشید بلکه این نگرانی در مورد پایه چراغ ها نیز وجود دارد اما این وسایل به طور کلی در مسیرها یا پارکینگ ها قرار دارند. هنگام تعویض لامپ ها و بالاست ها می توانند در فعالیت های روزمره تداخل ایجاد کنند. این هزینه ها سریع جمع می شوند.

برای خرید انواع چراغ پارکی و چراغ سر لوله دیواری با کارشناسان تارانور تماس بگیرید ما شما را راهنمایی می کنیم.