سفارش تبلیغ
صبا ویژن

راهنمای خرید چراغ خطی فضای اداری

 

نورپردازی دفتر معمولاً یکی از جنبه های نادیده گرفته شده و کمترین تأیید محیط کار است. در واقع ، انتخاب وسایل روشنایی مناسب اداری می تواند یکی از هوشمندانه ترین سرمایه گذاری هایی باشد که انجام می دهید. این قدرت نه تنها بر بهره وری و روحیه کارکنان تأثیر می گذارد ، بلکه می تواند امنیت ساختمان شما و رضایت کلی مشتری را افزایش دهد. اما دقیقاً چگونه می توان بهترین روشنایی مطب را انتخاب کرد؟ یکی از این چراغ ها چراغ خطی فضای اداری است.به مطالعه ادامه دهید تا در مورد گزینه های خود ، مواردی که باید در نظر بگیرید و نحوه انتخاب وسایل روشنایی مناسب دفتر برای محل کار یا تأسیسات خود را بیاموزید.

 

چراغ خطی فضای اداری چیست؟

از چراغ خطی فضای اداری معمولاً در ساختمانهای دولتی ، بیمارستانها ، دفاتر ، فروشگاههای خرده فروشی ، دانشگاهها و موارد دیگر استفاده می شود. چراغ خطی فضای اداری می تواند شامل مواردی از نور ایمنی گرفته تا نور لهجه باشد. نورپردازی در سطح تجاری با دوام است و می تواند شامل فناوری پیشرفته و هوشمند برای افزایش کارایی و سهولت استفاده باشد.

چراغ خطی فضای اداری به منظور برجسته سازی اداره، به منطقه یا شی خاصی معطوف می شود. نور اغلب با نقاشی ، گیاهان ، سفال و غیره استفاده می شود.

نور پس زمینه یک روش کنترل شده از نور ، وسایل نور پس زمینه برای روشن کردن یک شی از پشت استفاده می شود. معمولاً از آنها در عکاسی و تئاتر استفاده می شود.

چراغ خطی فضای اداری این نوع نورپردازی نور را به سمت پایین پرتاب می کند و بیشتر در وسایلی وجود دارد که در آن فرو می روند یا از سقف آویزان می شوند.

مواردی که باید هنگام انتخاب چراغ خطی فضای اداری در نظر بگیرید:

انتخاب وسایل روشنایی تجاری مناسب در محیط های اداری بسیار مهم است. این می تواند تأثیر زیادی بر بهره وری ، فروش و روحیه عمومی کارکنان داشته باشد. اگر قصد تعویض یا به روزرسانی وسایل روشنایی دفتر خود را دارید ، موارد زیر را بخاطر بسپارید.

شدت

هنگام خرید چراغ خطی فضای اداری جدید مهم است که شدت نور را در ذهن داشته باشید. نور شما باید روشن باشد ، اما غریب نیست. فضاهای کم نور می توانند باعث خستگی چشم و خستگی بینایی شوند. فضاهای بیش از حد ممکن است منجر به ناراحتی بصری و خیرگی شود. همانطور که مشاهده می کنید ، نور نامتعادل می تواند محیط کار ناخوشایند و حتی دردناکی را ایجاد کند. این امر اغلب می تواند منجر به ضربه زدن به بهره وری شود و حتی ممکن است باعث شود برخی از کارمندان به دلیل تکرار میگرن یا افزایش خستگی چشم ترک کار کنند.