سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کاربرد چراغ روشنایی حیاط

 

 

یکی از این گزینه های روشنایی برای حیاط چراغ روشنایی حیاط است.برای انتخاب چراغ روشنایی حیاط مناسب به نکات زیر توجه کنید:

ارزیابی نیازهای حیاط خود

تاریکی نیازی به مهار کردن فعالیت های حیاط خانه مانند شنا و کباب پز ندارد. با نصب چراغ روشنایی حیاط، می توانید مهمانی را مدت ها پس از غروب برگزار کنید ، فضای بیرون را تقویت کنید و از اموال خود محافظت کنید.

سه نوع اصلی چراغ روشنایی حیاط تارانور عبارتند از: روشنایی ایمنی برای جلوگیری از دزدی، روشنایی منظره برای برجسته کردن ویژگی های باغ و نور برای تمرکز بر فضا. در نهایت ، شما می خواهید که هر سه نوع در حیاط خانه خود برای رسیدن به نیازهای مختلف به سطح روشنایی مختلف برسند - و در هر یک از این دسته ها ، انتخاب های متنوعی وجود دارد. بنابراین به ما اجازه دهید تا بهترین گزینه های چراغ روشنایی حیاط تارانور را برای شما بیان کنید، بنابراین می دانید که چه چیزی را باید در فضای بیرونی خود قرار دهید.

    1. روشنایی امنیتی

چراغ روشنایی حیاط برای روشنایی مناطق وسیع و ترساندن سارقین احتمالی یا حیوانات مخرب است. این روشنایی که از جریان استاندارد ولتاژ 120 ولت تأمین می شود ، نقاط بلندی مانند لبه های جلو یا بالای یک گاراژ نصب می شود تا پرتوهای گسترده ای از نور را به مسیرهای اصلی ورودی برساند.

بهترین شرط شما برای امنیت ، نورافکن های حسی است که روی سطح سایدینگ خارجی یا دیواره ها نصب می شوند و دارای دو یا سه لامپ هستند که فقط در صورت تشخیص حسگرهای داخلی حرکت در منطقه روشن می شوند. نور شدید آنها را در معرض دید قرار می دهد و ممکن است آنها را گول بزند و فکر کنند شما در خانه هستید و در حالت آماده باش هستید حتی اگر خانه نباشید.

2. روشنایی مسیر

استفاده از چراغ روشنایی حیاط تارانور برای روشنایی مسیر ایمنی و روشنایی منظره را برای کمک به شما در پیمایش در مسیرهای پیاده روی در حالی که به طور جذاب آنها را برجسته می کند ، طراحی شده است. آن را روی زمین در امتداد دو طرف راهروی اصلی از در پشتی به درب حصار خود ، در امتداد سنگ پله های اصلی از مسیر اصلی به یک حیاط حیاط مانند یک چشمه و / یا اطراف تخت گل نصب کنید تا بر خطوط آنها تأکید کند.

3. رشته روشنایی

نور رشته ای یک نور با ولتاژ کم است که برای ایجاد فضایی صمیمی و گرم به خصوص برای سرگرمی مطلوب است. چراغ روشنایی حیاط رشته ای را در هر مکانی که فعالیت می کنید آویزان کنید - خواه برای روشنایی آشپزخانه در فضای باز در خانه و هم از پایه های غرفه یا آلاچیق فضای باز برای روشنایی پاسیو.

به دنبال چراغ های رشته ای در فضای باز ضد آب ، قابل شارژ ، باتری یا خورشیدی (که معمولاً با یک صفحه خورشیدی از راه دور عرضه می شوند) ، ترجیحاً چراغ هایی با لامپ LED با ماندگاری بالا باشید.