سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چراغ خیابانی و ویژگی های آن:

 

 

چراغ خیابانی، ایمنی جاده را بهبود می بخشد ، به کاهش جرم و جنایت کمک می کند ، و شهرها را به مکان های پر جنب و جوش و جذاب تری برای کسب و کارها و جوامع تبدیل می کند. با این وجود چراغ های خیابانی سنتی تخلیه گسترده ای در امور مالی عمومی و کمک عمده به تغییرات آب و هوایی است. برای صرفه جویی در هزینه و پاسخگویی به تقاضای روزافزون مردم برای بهره وری انرژی ، شهرهای سراسر جهان در حال تعویض چراغ های خیابان قدیمی با    LED های کم مصرف هستند. اما این به روزرسانی نمی تواند پایان داستان سیستم چراغ های روشنایی قرن بیست و یکم باشد. حتی اگر شهرهای مدرن هرگز نخوابند ، افرادی که در آنها زندگی می کنند می خوابند و نیازی نیست که چراغ ها در همان شب با همان شدت بتابند. در شهرهای هوشمند آینده ، ما به روشی برای مدیریت زمان تابش و میزان روشنایی – به چراغ های عمومی نیاز داریم.

با استفاده از این فناوری می توانیم شکل گیری شهرهای هوشمند آینده را از همین حالا در حال حاضر آغاز کنیم.

با کم نور کردن چراغ های غیرضروری و دور کردن نیرو از واحدهای معیوب ، می توان مصرف انرژی را کاهش داد.

حسگرهای اضافی و برنامه های زیرساختی شهر هوشمند - مانند پارکینگ هوشمند ، زباله های هوشمند و سنسورهای هوا - به راحتی بعداً اضافه می شوند.

چراغ های خیابانی روشنایی جاده و پارکینگ را در قرن 21 ایجاد می کنند. اپتیک ثبت شده ما با نور استثنایی و کم نور در منطقه مورد نظر ، توزیع و قرارگیری نور را به حداکثر می رساند ، در حالی که تجاوز به منزل و مشاغل اطراف را به حداقل می رساند. محفظه آلیاژ آلومینیوم درجه یک با پوشش پودر با دوام بالا برای نصب و راه اندازی جدید و امکانات موجود در حال حاضر با استفاده از وسایل سبک طراحی شده است ، عملکرد و طول عمر تقریباً در هر محیط را فراهم می کند. چراغ خیابانیقابلیت اطمینان طولانی مدت را برای کاهش چشمگیر هزینه های انرژی و تعمیر و نگهداری فراهم می کند ، و این همه با ضمانت تارانور پشتیبانی می شود.

خط مشی استاندارد نصب چراغ خیابانی:

الف. هدف کلی

1. هدف کلی از روشنایی ثابت ایجاد یک فضای شبانه است

که دید سریع ، دقیق و راحتی را برای رانندگان فراهم می کند

عابران پیاده ، در حالی که نور اضافی یا تراکمی (آلودگی نوری) را به حداقل می رساند.

2. قرار دادن استراتژیک چراغ های خیابانی باعث افزایش ایمنی عمومی در ترافیک می شود

با از بین بردن درگیری های شبانه بین حالت های مختلف

ب. کاربرد

1. هر صاحب ملک یا ساکن شهر که درخواست جایگذاریچراغ خیابان باید فرم درخواستمناسب ارائه شده توسطدفتر مدیر شهر را ارائه دهد

 

ج- ارزیابی

1. ارزیابی هر برنامه تکمیل شده باید توسط بخشهای بزرگراه و مهندسی با پشتیبانی پلیس

بخش باشد.

2. مهندس شهر وظیفه بررسی کامل موارد را دارد

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چراغ خیابانی اینجا کلیک کنید.