سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نحوه استفاده از چراغ خطی

 

نور خطی LED    چیست؟

چراغ خطی LED یک چراغ نوار led است که در یک محفظه باریک و طولانی بسته بندی می شود. این طرح انقلابی در شیوه نور LED نوار است که در کاربردهای روشنایی استفاده می شود. با توجه به نیازهای بازاریابی ، نور خطی ارزان تر و محبوب تر شده است.با بهبود مستمر فناوری led ، ظاهر و عملکرد چراغ خطی به طور مداوم در حال بهبود است. عناصر نور خطی در صحنه های روشنایی بیشتر و بیشتر اعمال می شوند. نور کم و کارآمد باعث افزایش تجربه حسی و جلوه هنری بصری فضا می شود.

تأثیر کاربرد نور خطی در صحنه های مختلف چیست؟

عملکردهای چراغ خطی هم برای روشنایی و هم برای هنرهای تجسمی است. اندازه ، CCT چراغ نوار led ، به علاوه محفظه و سیستم کنترل ، هنگام نصب در فضای مختلف ، می توانند تغییر کنند.

امروزه ، از نور خطی led به طور گسترده ای در زمینه های اداری ، فضای تجاری ، فضای خانه ، روشنایی صنعتی و سایر صحنه ها استفاده می شود.

همچنین به طور گسترده ای در بار ، آشپزخانه ، فروشگاه لباس ، آرایشگاه ، کتابفروشی ، فروشگاه خرده فروشی ، پذیرایی ، اتاق خواب ، استودیوی رقص ، سالن بدن سازی ، راهرو ، سقف و غیره استفاده می شود.

ویژگی های چراغ خطی

نصب راحت: پس از نصب تعبیه شده مشکلی ندارید.

نور ملایم: ترمیم رنگ واقعی ، روشن و پر رنگ ؛

طول قابل تنظیم: اندازه را می توان با توجه به نیازهای روشنایی برش داد.

بدون حاشیه: پس از اتمام نصب ، هیچ فریمی وجود ندارد ، کلی تر و شیک تر و آوانگارد است.

اثر دمای رنگ

چراغ های خطی می توانند روشنایی نور و دمای رنگ را با توجه به صحنه و نیاز طراحی تنظیم کنند. این بهتر می تواند نور و فضا را ارائه دهد.

اثر نور صحنه خطی LED

چراغ خطی نه تنها برای نصب در نور نیز برای نصب هنری است. چراغ خطی بسیار زیبا  و دقیق است. چراغ خطی نه تنها نقش اصلی نور را بازی می کند ، بلکه می تواند تأثیر هنری عالی را برجسته کند.

 

فضای اداری

از طریق تغییرات روشنایی خطی ، به فضا چابکی داده می شود و در عین حال احساس تمیزی ، روشن و راحت می شود. چراغ های خطی به عنوان محصولات قابل تنظیم به اولین انتخاب طراحان در طراحی فضای اداری تبدیل می شوند.

فضای تجاری

چراغ خطی نیز به طور گسترده ای در فضاهای تجاری مورد استفاده قرار می گیرند و حس ریتم درخشان و موزونی را به افراد می بخشند. از طریق نور می توان به راحتی جو کلی ایجاد کرد ، در طراحی فضا ، نور خطی یک عنصر تزئینی ضروری است.

صحنه فضایی راهرو

از طریق تغییر هوشمندانه نور و سایه و تضاد نور و سایه ، کل ساختمان پر از علاقه و نشاط است ، و جلوه بصری عالی را به ارمغان می آورد.

نور بتدریج در امتداد رئوس مطالب فضایی مربوطه چیده می شود و شکل منحصر به فرد هندسی یا منحنی با دیوار مقعر است.

فضای خانه

چراغ خطی ظاهر زیبا ، مشخصات غنی ، سفارشی سازی ، نصب انعطاف پذیر ، صرفه جویی در انرژی و حفاظت از محیط زیست است. با استفاده از این مزایا ، نورپردازی خطی LED در حال تبدیل شدن به یک وسیله مهم برای دستیابی به روشنایی منزل است. استفاده از نور به عنوان قلم مو فضای مناسب و ضخیم و نازک را ترسیم می کند.