سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مزایای چراغ استخری

 

اگر استخر شنا دارید ، در نیمه راه داشتن یک استراحتگاه لوکس در حیاط پشتی خود هستید. چگونه می توانید بقیه راه را بدست آورید؟ با چراغ استخری ، بنابراین شب به مکانی جادویی تبدیل می شود.

در شرکت تارانور، تخصص ما ایجاد یک محیط تفریحی مانند اطراف استخر شما است ، بنابراین بدون اینکه حتی از خانه خارج شوید ، احساس می کنید در تعطیلات هستید.

هدف دیگر روشن کردن یک استخر شنا و اطراف آن است تا از داخل خانه شما زیبا به نظر برسد. با نور مناسب می توانید از زیبایی آن لذت ببرید حتی اگر تمایل به غوطه وری ندارید.و البته ، امنیت یک نگرانی اصلی است. استخرها شب ها بسیار سرگرم کننده هستند و به کمک چراغ استخری زیباتر می شوند.

چگونه همه این کارها را انجام دهیم؟

به احتمال زیاد ، فعالیت زیادی در اطراف استخر شما وجود دارد. چراغ های درون زمین ، در مقابل چراغ های هدایت کننده روی زمین ، ایده خوبی برای روشن کردن راه است. نگران نباشید که چراغ ها مهمان فعال شما برخورد کند ، آسیب ببیند و از بین برود.

شما می گویید کف استخر شما بتونی است؟ چگونه می توانیم چراغ استخری را در آن فرو ببریم؟ زیرا ما متخصص هستیم. ما می توانیم هسته های بتونی 5 اینچی را از آن عرشه سوراخ کنیم تا چراغ استخری را نصب کنیم.این یک کار دشوار است ، اما کارشناسان نورپردازی ما هنرمند و ماهر هستند.

ایده نورپردازی استخر

اگر درختان بالغ استخر شما را احاطه کرده باشند ، ما در شاخه های بالای سر چراغ استخری را نصب می کنیم تا از نور طبیعی ماه تقلید کنیم. این باعث ایجاد سایه های جذاب از شاخه ها و برگ ها به قسمت استخر می شود.

ما در این زمینه متخصص هستیم. بهترین راه برای ایجاد احساس راحتی این است که محوطه استخر خود را با محوطه سازی سرسبز محاصره کنید و شب آن را روشن کنید.

اگر محوطه استخر شما توسط درختان بالغ احاطه شده باشد ، آن افرا با شکوه ممکن است به دو یا سه وسیله برای روشن کردن هنری آن احتیاج داشته باشد ، یکی با پرتو باریک برای نفوذ به بالای درخت و دیگری با پرتو گسترده تر برای برجسته شدن برگها و شاخه ها .

طراوت بخشیدن به عنوان غوطه وری در استخر در طی یک روز گرم ، جو ، هاله و فضای یک استخر با نور عالی و شبانه بی نظیر است. نور مناسب استخر نیز یک عامل اساسی در تأمین ایمنی است.

برخی از مزایای چراغ استخری عبارتند از:

·          مصرف انرژی به میزان قابل توجهی کمتر از نور استاندارد استخر است

·          به طور قابل توجهی طول عمر لامپ LED بیشتر است

·         رنگ های عمیق تر ، پر جنب و جوش تر و روشن تر از نور معمولی استخر

·         برنامه های نوری قابل برنامه ریزی ، رنگارنگ و دراماتیک

·         به میزان قابل توجهی نیاز به نگهداری کمتر از نور استاندارد استخر است

این روزها با کاهش ردپای کربن و مصرف انرژی در کانون توجه مردم ، استخرهای سازگار با محیط زیست همیشه دارای چراغ های LED استخر خواهند بود. نور LED برای استخرها معمولاً 85? برق کمتری نسبت به چراغ های استاندارد استخر مصرف می کند. علاوه بر این ، چراغ های  LEDاستخری تعمیر و نگهداری بسیار کمتری دارند. لامپ های استاندارد R-40 برای 1000 ساعت استفاده درجه بندی می شوند ، در حالی که لامپ های LED جدید استخر تا 50،000 ساعت دوام می آورند!