سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چراغ سرلوله ای چیست؟

چراغ سرلوله ای برای توصیف روشنایی در فضای باز است که معمولاً روی تیرها نصب می شود و در جاده ها ، مسیرها ، پارکینگ ها و پردیس های تجاری و آموزشی قرار دارد. چراغ سرلوله ای معمولاً برای ایجاد روشنایی در مناطق استفاده از عابر پیاده و وسایل نقلیه و ایمنی مورد استفاده قرار می گیرند ، با بیشترین ویژگی این است که وسایل نوری به صورت عمودی به تیرهایی از ارتفاع 7-20 فوت نصب می شوند. غیر معمول نیست که چندین وسیله نصب شده بر روی یک قطب نصب می شوند ، روش نصب خاص به طور قابل توجهی متفاوت است.

انواع چراغ سرلوله ای:

چراغ سرلوله ای در سبک های مختلف ، سبک های تزئینی و فرم های معماری موجود است. چراغ سرلوله ای برای برجسته سازی خیابان اصلی استفاده می شود.

چراغ سرلوله ای به عنوان روشنایی معابر و خیابان ها ، روشنایی پارکینگ ها ، چراغ های امنیتی و سیلاب ، نورپردازی تزئینی ، نورپردازی منطقه ای و حتی روشنایی پیاده رو برای پارک های خانه های متحرک استفاده می شود. اما عمدتا ، متخصصان تولید روشنایی در اینجا هستند تا به شما بگویند که شما فقط به عملکرد LED بسنده نمی کنید - نورپردازی LED تجاری و صنعتی می تواند تزئینی و همچنین کاربردی باشد.

سبک های مدرن و معاصر LED مدرن و برجسته برای جلوه های نمای خیابان در طیف گسترده ای. سیستم نوری LED پیشرفته یکنواختی افقی و عمودی را بهبود می بخشد ، تابش خیره کننده را کاهش می دهد و کنترل نور را بهبود می بخشد.

چراغ سرلوله ای یک انتخاب عالی است و بهترین کاربرد روشنایی در فضای باز برای ساختمان های شهرداری ، روشنایی مسیر ، محیط ، عابر پیاده و پیاده رو است.

چراغ سرلوله ای کوچک و متوسط ??و بزرگ برای همه پارکینگ های عمومی ، جاده ها ، میدان ها ، فرودگاه ها ، حیاط ها و اماکن عمومی مناسب است. با طراحی حالت جامد ، چراغ های سطح بالای 30 وات LED فوری روشن و خاموش می شوند و هیچ زمان بازیابی برای خاموش شدن خاموش ندارند. دارای سبک شهری تازه ، کم حجم در طراحی کم نور آسمان تاریک که دارای نور ملایم است.

چراغ سرلوله ای برای مکانهای مرطوب در فضای باز و نزدیک پیاده روها مناسب است. برای نورپردازی فضای بیرونی مسکونی ، گذرگاه ها ، محیط ها ، پردیس های مدارس ، فضاهای تجاری ، پارکینگ ها و پارک های تفریحی ضروری است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع چراغ سرلوله ای با کارشناسان متخصص ما تماس بگیرید.