سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پایه روشنایی

 

هنگام روشنایی مناطق پارکینگ و پارکینگ ها ، ایمنی و جهت گیری در اولویت قرار دارند. به همین دلیل است که چراغ های نصب شده - چه چراغ های روشنایی برای کاربردهای بیرونی و چه چراغ های ضد آب در مناطق سایبان - نه تنها باید حداکثر کیفیت نور را تأمین کنند بلکه در طولانی مدت و در شرایط شدید نیز باید کاملاً کار کنند و پایه روشنایی باید از کیفیت خوبی برخوردار باشد.

این همه ماجرا نیست - اپراتورها ، بخصوص با پارکینگ های مجاور در نزدیکی یک ساختمان ، به طور فزاینده ای بر روی طرح های روشنایی متمرکز می شوند.

در سالهای اخیر ، روشنایی ساختمان برای صرفه جویی در مصرف انرژی ، صرفه جویی کمتر و ایجاد فضای راحت برای کاهش هزینه های نصب و بهره برداری و به دست آوردن مستاجر و کاربران مورد نیاز بوده است.

ویژگی های پایه روشنایی :

پایه روشنایی در ابعاد و سایزهای مختلف قابل تولید است.ویژگی های پایه روشنایی متفاوت است و برای کاربردهای مختلف متنوع. شما می توانید بر اساس نیازتان بهترین انواع آن را انتخاب کنید.در این جا به چند نمونه از ویژگی های بارز پایه روشنایی اشاره می کنیم»

·          کیفیت بالا

·          مقاوم بودن در برابر انواع شرایط آب و هوایی

·          رنگ بندی متنوع

·          قابل سفارش در ابعاد مختلف

 

 

رقابت برای شرکتها در همه بخشها دائماً در حال افزایش است. حداکثر "بالاتر ، سریع تر و بیشتر" در نبرد برای مشتریان و کارمندان متخصص اعمال می شود. شرکت ها در همه سطوح به دنبال راه هایی برای کاهش هزینه ها ، بهبود شرایط کار برای کارمندان و بهینه سازی فرایندها هستند. یک نقطه شروع مرکزی که اغلب دست کم گرفته می شود ، روشنایی صنعتی است. با تارانور به عنوان یک شریک متخصص در کنار خود ، شرکت های صنعتی می توانند به سرعت ، با اطمینان و به راحتی از پتانسیل راه حل های نورپردازی دیجیتال ، هوشمند و شبکه استفاده کنند. همراه با شما ، ما راه حل های جامع و فردی را برای هر برنامه ای توسعه می دهیم - از سالن های تولید ، انبارها ، راهروها و راه پله ها گرفته تا ایستگاه های کاری اداری و مناطق بیرونی اطراف ساختمان ها.

چگونه پایه روشنایی را انتخاب و سفارش دهیم؟

برای سفارش پایه روشنایی ابتدا اطلاعات لازم در مورد پایه روشنایی را به طور کامل کسب کنید،کارایی پایه روشنایی را در نظر بگیرید و سپس اقدام به خرید کنید.