سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پایه چراغ خیابانی چقدر است؟

 پایه چراغ خیابانی به عنوان نور الکتریکی مورد استفاده برای روشنایی خیابان تعریف می شود ، که معمولاً از فن آوری متال هالید یا سدیم فشار بالا برای چراغ ها استفاده می شود. متوسط قیمت پایه چراغ خیابانی به عوامل مختلفی بستگی دارد که در این مطلب به آن ها می پردازیم.

عوامل موثر بر قیمت پایه چراغ خیابانی:

چراغ های خیابانی خورشیدی از وسایل متصل به یک پنل خورشیدی مبتنی بر سیلیکون برای بدست آوردن برق از طریق فرایندی به نام اثر فتوولتائیک ، که نور را به ولتاژ قابل استفاده تبدیل می کند ، استفاده می کنند. این چراغ ها از شبکه اصلی تغذیه می کنند و می توانند در مکان های راه دور نصب شوند. به دلیل فناوری پیشرفته مورد نیاز چراغ های خورشیدی ، گران ترند.این شامل چراغ روشنایی ، صفحه خورشیدی ، کنترل کننده ، قطب و اجزای کوچکتر تشکیل دهنده نور است. به دلیل فناوری پیشرفته پشت چراغ خیابان خورشیدی ، مسلماً هزینه چراغ خیابان بیشتر است.

نصب و راه اندازی

قیمت پایه چراغ خیابانی در ابتدا ممکن است بازدارنده ای برای طرف های علاقه مند باشد تا زمانی که جزئیات پولی را دقیق بررسی کنید. بیشترین تفاوت بین قیمت چراغ های سنتی و خورشیدی در هزینه های مربوط به ایجاد زیرساخت های الکتریکی برای روشنایی سنتی است.

چراغ های سنتی برای بدست آوردن توان خود به یک شبکه الکتریکی استاندارد متصل می شوند که به تراشه و سیم کشی زیر زمین نیاز دارد. هنگام اضافه کردن هزینه های کار برای ترانشه و سیم کشی ، این فرآیند می تواند برای مصرف کنندگان در هر فوت خطی حدود 40 دلار هزینه داشته باشد. متوسط ??هزینه ترانشه و اتصال برای روشنایی سنتی حدود 3200 دلار خواهد بود ، که به طور قابل توجهی بالاتر از قیمت چراغ خیابان خورشیدی است.

از آنجا که چراغ های خورشیدی مستقل و خارج از سیستم اصلی شبکه هستند ، مصرف کنندگان از روند طولانی و پرهزینه تراشه و سیم کشی جلوگیری می کنند. در نتیجه قیمت کل سیستم های روشنایی به طور قابل توجهی کاهش می یابد و باعث کاهش کل هزینه ها می شود.

هزینه های نگهداری

از دیگر عواملی که قیمت پایه چراغ خیابانی را مشخص می کند هزینه های نگهداری این پایه ها است.چراغ های خورشیدی هنگامی کارآمد هستند که ما آنها را با فناوری LED   جفت و جور کنیم تا یک منطقه مورد نگرانی را روشن کنیم. ممکن است فکر کنید چراغ های LED خورشیدی در مقایسه با چراغ های سنتی به سطح نگهداری بالاتری نیاز دارند. حقیقت این است که چراغ های خورشیدی در مقایسه با سیستم های روشنایی سنتی به تعمیر و نگهداری کمتری نیاز دارند.

از آنجا که چراغ های خورشیدی انرژی خود را از خورشید جمع می کنند ، هیچ هزینه انرژی وجود ندارد! از طرف دیگر ، چراغ های استاندارد با کشیدن برق از شبکه اصلی برق حدود 5 هزار و 200 دلار در انرژی انرژی جمع می کنند و این هزینه انرژی یک چراغ خیابان است. یک سیستم ده تایی در طی 5 سال یک قبض سنگین را جمع می کند. ما مطمئن هستیم هرکسی که به دنبال خرید چراغ خیابان است ، هزینه انرژی کمتری را ترجیح می دهد.