سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چراغ سر لوله پایه چراغ چیست؟

نورپردازی چراغ سر لوله پایه چراغ یا نور منطقه تزئینی معمولاً برای روشنایی بیرونی که برای جاده ها ، مسیرها ، پارکینگ ها و نور پردیس ها طراحی می شود هم برای تجارت و هم برای آموزش استفاده می شود. چراغ سر لوله پایه چراغ معمولاً به صورت عمودی روی تیرها نصب می شود و تمایل دارد بین 7 فوت تا 20 فوت باشد.

برخی از متداول ترین برنامه های کاربردی برای استفاده در نورپردازی بعد از ظهر ، لامپهای متال هالید ، سدیم فشار بالا و بخار مرکوری هستند که همگی از انواع لامپهای تخلیه با شدت بالا  هستند.

مسائل رایج در نورپردازی چراغ سر لوله پایه چراغ

شما باید از چند مسئله مشترک در همه انواع لامپها، مانند لامپهای متال هالید ، سدیم فشار بالا و لامپهای بخار مرکوری آگاه باشید.

هزینه انرژی

لامپ های HID متداول که در برنامه های کاربردی نورپردازی بالا استفاده می شوند دارای دامنه معمول 100 وات تا 250 وات هستند. با وات بالاتر تولید نور بالاتر. عوامل مختلفی در تعداد وات های مورد استفاده نقش دارند ، مانند کمیت ، فاصله و ارتفاع. نصب چندین وات 100w یا 250w HID می تواند بین 6000 تا 16000 دلار برای هر سال هزینه برق کار کند.

عملکرد روشنایی

ویژگی های عملکرد چراغ سر لوله پایه چراغبسته به نوع استفاده شده در نورپردازی شما می تواند به میزان قابل توجهی متفاوت باشد. اگر تاسیسات شما از سدیم فشار بالا استفاده می کند ، شما می توانید عمر مفید بیشتری نسبت به سایر اشکال HID داشته باشید که به دلیل تخریب کندتر است. اما به دلیل ساختار سوختی که دارند ، می توانند یک نور نارنجی با شاخص رندر رنگ بسیار پایین تولید کنند. روشنایی تولید شده توسط لامپهای متال هالید در ابتدا نور سفید ایجاد می کند. اما با تخریب شتابدار لومن متداول در لامپهای متال هالید ، طول عمر لامپهای شما کاهش می یابد و یک نور صورتی ایجاد می کند که به سختی نور را تأمین می کند.

هزینه های نگهداری

با توجه به این واقعیت که هدف اصلی چراغ سر لوله پایه چراغ، تأمین روشنایی برای عابران پیاده و وسایل نقلیه است ، تعمیر و نگهداری همیشه یک نگرانی اساسی است. نه تنها باید در مورد طول عمر لامپ نگران باشید. اما این وسایل به طور کلی در مسیرها یا پارکینگ ها قرار دارند. هنگام تعویض لامپ ها و بالاست ها می توانند در فعالیت های روزمره تداخل کنند. این هزینه ها سریع جمع می شوند.

تارانور انواع چراغ سر لوله پایه چراغ با بهترین کیفیت را در اختیار شما قرار می دهد،برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.