سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چراغ توکار

ایده الهام بخش از چراغ توکار

با تلفیق نور در خانه و هر مکان می توان جلوه های فضایی ایجاد کرد که در آن اثر متقابل نور و سایه می تواند محیط داخلی خاصی ایجاد کند که معمولاً در شب بیان می شود. نصب چراغ توکار بخشی از تجهیزات هر اتاق است. نقش اصلی و کاربردی آنها تأمین روشنایی لازم در هر اتاق است. اما چراغ توکار به جز رضایت بخش عملکردی ، چیزهای بیشتری را ارائه می دهند تجربه زیبایی فراموش نشدنی که می توانند ایجاد کنند.

با بازی نور و مبلمان می توان خیال پردازی را در اتاق کودکان افزایش داد. نور داخلی می تواند یک منطقه کاری را روشن کند یا می تواند خواندن با کیفیت را در رختخواب امکان پذیر کند. در اتاق خواب استفاده از این نوع نور توصیه می شود ، زیرا به شما امکان دید بیشتر در کمد ، فضای دنج و شرایط مناسب برای خواندن شب را می دهد. با نصب چراغ توکار در آشپزخانه ، جلوه ای جدید و ظاهری شگفت انگیز می یابد و همچنین در هنگام انجام کارهای روزمره دید بیشتری ایجاد می کند.

اگرچه چراغ های توکار جمع و جور و محتاطانه هستند ، اما با روشن شدن همه موارد مهم قابل مشاهده است. نورافکنهای داخلی کوچک اغلب در قسمتهای داخلی و خارجی درب و توالت قطارها دیده می شوند.

با چراغ توکار هر اتاق را روشن کنید

چراغ های توکار که در سقف نصب شده اند و آنها را برای اتاق هایی با سقف کم ایده آل می کند. از چراغ توکار می توان تقریباً در هر اتاق استفاده کرد - از حمام و اتاق خواب گرفته تا اتاق نشیمن و دفاتر کار. حتی برای فضاهایی مانند پاسیو نورپردازی در فضای باز وجود دارد.

چراغ توکار  داخل محفظه قرار می گیرد و به شکل حلقه بیرونی قابل مشاهده در سقف گسترش می یابد. انواع اصلاح بسیاری وجود دارد که زیبایی شناسی متفاوتی را ارائه می دهند.

با استفاده از سطح آینه ای ، این تریم انتخاب خوبی برای استفاده حداکثری از روشنایی در خانه شما است. لامپ ها مانند چراغ هایی با تزئینات بافل فرو رفته اند.

با استفاده از لنزهای شیشه ای معتدل ، این چراغ ها می توانند در مکان های مرطوب مانند دوش و حمام استفاده شوند.

ساده ترین راه برای دریافت نور کم فرکانس ، خرید چراغ توکار سبک است. این کیت ها هم شامل محفظه و هم تریم در یک بسته هستند و در اندازه ها و انواع مختلفی موجود هستند. به عنوان مثال کیت های ولتاژ خط ، کیت های نوری استاندارد هستند که با جریان خانگی کار می کنند. کیت های ولتاژ پایین از ترانسفورماتور برای کاهش ولتاژ خانگی و صرفه جویی در هزینه های انرژی استفاده می کنند.

به محض انتخاب چراغ توکار مناسب ، زمان نصب آن فرا می رسد. بسیاری از صاحبان خانه برای انتخاب چراغ توکار یک برق کار را انتخاب می کنند. برای خرید چراغ توکار به سایت شرکت تارانور مراجعه کنید.