سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چراغ های روشنایی داخلی:

 

 در دنیای LED    ها ، ما شاهد بسیاری از کاربردهای روشنایی در فضای باز هستیم. اما شرایطی که چراغ های روشنایی داخلی تجربه می کنند لزوماً همانطور که انتظار می رود قابل پیش بینی نیستند. به عنوان مثال ، وسایل LED در داخل یک فضای داخلی ورزشی با معیارهای طراحی متفاوتی نسبت به چراغهای LED که یک مرغداری را روشن می کنند ، روبرو هستند.

روشنگری کنید و این واقعیت را بپذیرید که نورپردازی نقش مهمی در فضای داخلی خانه و زندگی ما در داخل آن دارد. چراغ های روشنایی داخلیدکوراسیون خانه ما را بهتر میکند و محیطی مناسب برای عصرهای دلپذیر ایجاد می کند. نورپردازی تأثیر عمیقی در روحیه افراد دارد. لحظه ای که وارد می شوید ، می تواند با آرامش محیط را آرام کرده و یا با درخشندگی که در اطراف پخش می کند آن را شاد کند. به عنوان یک خانه دار و خانه ساز ، ما اهمیت نور را در زندگی خود درک می کنیم و اینکه چگونه خانه ما را گرم و خوشامد می کند. بنابراین امروز ما اطلاعاتی در مورد چراغ های روشنایی داخلی برای شما آورده ایم. چگونه می توانید برای زیبایی خانه و زیبایی آن خانه را کاوش و بهره برداری کنید ، برای این کار باید از متخصصان ایده و الهام بگیرید. چراغ ها را روشن کنید و نگاهی بیندازید!

انواع روشنایی رایج که در خانه خود استفاده می کنیم:

ما در خانه چهار نوع نور رایج داریم: نورپردازی عمومی ، نورپردازی نقطه ای ، نور محیط و نور تزئینی. استفاده از ترکیب هوشمند هر چهار مورد یا انتخاب آنچه متناسب با سبک شماست ؛ ما می توانیم یک محیط زیبا در خانه خود ایجاد کنیم. با این حال ، ما به شدت توصیه می کنیم که سبک های مختلف را برای به دست آوردن بهترین نتیجه و فضای مناسب ترکیب کنید.

نورپردازی عمومی برای روشن شدن فضا

روش ایده آل برای روشنایی خانه نور طبیعی و مصنوعی است. طی روزها فضای داخلی باید با نور طبیعی غرق شود تا دیگر نیازی به نور مصنوعی نباشد. اما عصرها نمی توانید از روشن شدن چراغ جلوگیری کنید.

مشخصه نور خوب مصنوعی خوب برای هر اتاق:

توزیع نور باید در همه نقاط وجود داشته باشد.

دید باید در کل فضا یکنواخت باشد.

چراغ ها باید در یک فاصله برابر قرار بگیرند تا هیچ گوشه ای در تاریکی باقی نماند.

معمولاً با سیمهای مخفی و اتصالات الکتریکی نصب می شود.

نور برای برجسته سازی یک فضای خاص یا افزایش زیبایی شی خاصی که می خواهید روی آن تأکید کنید ، متمرکز شده است.

نور اضافی آن و ما می توانیم برای زیبایی خانه خود به آن وابسته باشیم.

جدا از نقطه ای که روی آن ثابت شده است ، بقیه فضا در سایه قرار دارد.

چراغ های نقطه ای معمولاً در اتاق ناهار خوری ، میز مطالعه ، سر تخته ، صندلی مطالعه ، اتاق رسانه و ... استفاده می شوند.