سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چرا ما چراغ توکار را دوست داریم؟

 

به عنوان یک منبع نور کم محیط و مستقیم ، چراغ توکار آنقدر وظیفه خود را درست انجام می دهند که تعریف و تمجیدهای آنها اغلب ناخواسته انجام می شود. اکثر چراغ های توکار ، همانطور که از نامش پیداست ، در داخل سقف فرو رفته اند که نور داخلی آن ثابت یا قابل تنظیم برای جهت گیری کامل نور روشن است. انواع موجود در محفظه های نورگیر توخالی و تریم های تزئینی سبک فرو رفتگی باعث می شود که چراغ های توکار قابلیت نصب تقریبا بی نهایت داشته باشند. این چراغ ها برای ساخت و سازهای جدید یا بازسازی ، برای عایق بندی   یا سقف غیر عایق مناسب هستند ، آن ها در ولتاژ پایین موجود هستند و در طیف گسترده ای از گزینه ها استفاده می شوند.

جایی که چراغ توکار بهترین عملکرد را دارند

چراغ های سقفی توکار برای اتاق هایی که فضای سقف محدود است ، چه در خانه باشد و چه در فضای باز ، گزینه ایده آل است. در آشپزخانه ها ، چراغ توکار نور مستقیم را برای کارها فراهم می کنند و معمولاً به اندازه کافی روشن هستند تا در محیط کار نور عمومی مفید ایجاد کنند. ابعاد باریک چراغ سقفی فرو رفته آن را برای نور دهلیز که می تواند با قلاب های موجود یا چراغ های پله ای جفت شود ، ایده آل می کند. اتاق غذاخوری از چراغ های قوطی به عنوان یک لایه تقویت کننده از نور محیط که لوستر یا لامپ های آویز اتاق غذاخوری شما را تکمیل می کند ، بهره مند است و در حمام ، تریم های نازک دارای درجه حرارت مرطوب و بهترین گزینه برای روشنایی دوش هستند که به نور کلی در فضا کمک می کند که نور مناسب از اهمیت بالایی برخوردار است. به همین ترتیب ، از نورهای فرورفتگی در فضای باز مرطوب استفاده کنید تا به ایوان یا پاسیوی خود کمی روشنایی ببخشید.

 

انواع متداول چراغ توکار

بسته به برنامه شما و اتاقی که می خواهید وسایل را نصب کنید ، انواع مختلفی از تریم در دسترس شما است:

چراغ توکار با شیارهای بزرگ که نور اضافی را جذب می کند و تابش خیره کننده را کاهش می دهد. بافل ها به طور معمول در رنگ های سیاه (که بیشترین میزان تابش را کاهش می دهد) و سفید (که باعث می شود سوراخ های سقف کاهش یابد) وجود دارد.

چراغ توکار با یک سطح آینه ای که نور را منعکس می کند تا از روشنایی خود نهایت استفاده را ببرد. تریم های بازتابنده می توانند فلزی ، سیاه یا سفید با فضای داخلی صیقلی باشند.

چراغ توکار دوش نوعی که دارای درجه مرطوب است و به طور عمدی طراحی شده است تا در جایی که آب وجود دارد (به عنوان مثال حمام) استفاده شود.

نورپردازی توکار برای هر سبک

اگرچه در درجه اول یک نوع کاربردی از نور سقف است ، وسایل روشنایی فرو رفته می توانند خود را به طراحی داخلی کلی یک فضا وام دهند. چراغ های قوطی فرو رفته در انواع مختلفی از سبک ها و ظروف ارائه می شوند تا به بهترین وجه در اتاق شما جای بگیرند.

 برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چراغ توکار اینجا کلیک کنید