سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چرا چراغ پارکی و فضای آزاد مهم است؟

 

 

در فضای عمومی ، جایی که پارک ها و مناطق دیگر برای محیط مدرن شهری مهم هستند ، چراغ پارکی و فضای آزاد یک پارامتر مهم است و اگر می خواهید تجربیات بی نظیری را برای بازدیدکنندگان پارک ایجاد کنید ، باید روی آن تمرکز کنید. در اینجا ، نور مناسب می تواند تفاوت زیادی ایجاد کند. در این مطلب ، ما به شما آموزش می دهیم که چرا نور بخشی اساسی در ایجاد ایمنی از طریق پارک های روشن در فضای باز و فرصت هایی است که چراغ LED     ارائه می دهد.

اهمیت دسترسی به فضای باز شهری برای شهروندان چیست؟

به طور کلی ، فضای عمومی در زمینه های اجتماعی در ارتباط با جنبه اجتماعی و اقتصادی نقش اساسی دارد. به عنوان مثال پارک ها ، زمین های بازی ، خیابان های بزرگ و مناطق دیگر که مردم با هم ملاقات می کنند. وقتی شهرها به مردم پیشنهاد ملاقات در این مکان ها را می دهند ، محیط شهری به ایجاد احساس تعلق و همچنین ارتباط با مناطق خاص محلی کمک می کند.

چرا نورپردازی پارک تأثیر زیادی در تجربه دارد؟

ایجاد فضای مناسب شهری فقط مربوط به مکان تجربه و طراحی آن نیست. این برخی از مواردی است که معماران و برنامه ریزان شهر بر روی آنها تمرکز زیادی دارند.

در اینجا روشنایی نقشی اساسی دارد. همانطور که قبلاً بارها گفته ایم ، نور دیگر فقط نور نیست. اگر ترجیح دهید یک سیستم روشنایی نصب کنید که در آن از نظر استراتژیک و فنی فکر نکنید ، پس نورپردازی تحول موفقی ایجاد نمی کند. اگر بررسی کنیم که اگر یک راه حل فنی انتخاب کنید چه اتفاقی می افتد ، معمولاً نتایجی مطابق با قوانین ارائه می دهد ، اما همیشه اینگونه راه حل ها عنصر ارزشمندی را برای کاربر نهایی ایجاد نمی کنند. روشنایی LED مدرن به پارک ها کمک می کند تا از نظر اقتصادی ارزش اقتصادی داشته باشند که می تواند تا 70? صرفه جویی کند. در عین حال ، استفاده از سیستم های کنترل نور مناسب با فناوری LED می تواند ضمن ایجاد نور مناسب برای هدف مورد نظر ، به کاهش هزینه های عملیاتی مداوم کمک کند.

 

چراغ پارکینگ LED چه گزینه هایی را ارائه می دهد؟

نورپردازی LED مزایای بسیاری را ایجاد می کند که می تواند به ایجاد یک تجربه بصری بهتر کمک کند. شما می توانید راه حل های مختلفی را انتخاب کنید ، از نور برای عملکردهای خاص ، گرفته تا نور با شدت بالا یا جهت دار. حرف ما این است که نور پارک یک تصمیم استراتژیک است. عنصر دیگر این است که نور مناسب پارک برابر با ایمنی است. پارک ها ، مسیرهای پیاده روی و فضاهای باز باید احساس ایمنی افراد را افزایش دهند و همزمان به کاهش خرابکاری یا ترس از تصادفات هنگام تاریکی کمک کنند و بنابراین جهت گیری آن دشوار است.

شما گزینه های زیادی دارید ، اما انواع مختلفی از منابع نور از نظر کیفیت نوری که ارائه می دهند تفاوت قابل توجهی خواهد داشت.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چراغ پارکی و فضای آزاد کلیک کنید.