سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین انواع لامپ ال ای دی smd چیست؟

 

در این مجموعه به بحث درباره انواع لامپ ال ای دی smd    خواهیم پرداخت.

2 نوع مختلف تراشه LED ، COB و SMD وجود دارد. در این پست ، ما در مورد انواع لامپ ال ای دی smd را برای نیازهای شما بحث خواهیم کرد.

اگر به تراشه های SMD نگاهی بیندازید ، متوجه می شوید که تعداد مختلفی روی آنها وجود دارد. اینها اندازه تراشه LED را نشان می دهد. در زیر مزایا و کاربرد این 2 نوع محبوب تراشه توضیح داده خواهد شد.

تراشه 3.5 میلی متر x 2.8 میلی متر به دلیل مقرون به صرفه بودن و گرمای زیاد ، یکی از محبوب ترین ها است. اگرچه اینها مزایای بزرگی هستند ، اما به اندازه تراشه های دیگر روشن نیست مگر اینکه روی حلقه 600 استفاده شود ، در نتیجه می توانند از نوار 5050 روشن تر باشند.

تراشه 3528

شما باید از این چراغ ها برای زیر میز ، کابینت ، دیوارهای پاشش رنگ ، نور پس زمینه تلویزیون و نور استفاده کنید.

تراشه 5050 SMD

5.0 میلی متر x 5.0 میلی متر به عنوان "سه تراشه" شناخته می شوند به این معنی که آنها دارای 3 دیود LED در یک محفظه هستند. آنها بسیار روشن تر از 3528 LED هستند مگر اینکه همانطور که قبلا ذکر شد ، آنها بیش از 600 حلقه هستند.

به دلیل روشنایی تراشه های 5050 LED به طور کلی از تراشه های 3528 ، آنها اغلب برای روشنایی بعضی مناطق که به نور بیشتری نیاز دارند استفاده می شوند. با این حال ، از آنجا که بزرگتر هستند ، محدودیت هایی دارند ، از جمله این که بسیاری از آنها نمی توانند روی PCB قرار بگیرند که می تواند منجر به محدودیت های روشنایی شود. اینها گرمای بیشتری از تراشه های 3528 led دارند ، اما هنوز هم بطور قابل توجهی کمتر از سایر راه حل های روشنایی است.

اگرچه آنها گرمای بیشتری نسبت به تراشه های کوچکتر تولید می کنند ، اما هنوز به شدت کمتر از سایر گزینه های روشنایی است. این نوع LED ها به یک PCB ضخیم تر نیاز دارند تا گرما را از تراشه های chips.5050 دور کند.

این موارد برای کاربردهای عمومی روشنایی از جمله روشنایی راهرو ، رستوران ها ، هتل ها و جایگزینی نور لوله های فلورسنت بهتر استفاده می شوند.

2835 تراشه SMD

تراشه led جدیدتری در بازار به نام تراشه led 2835 و حتی با استفاده از توان کمتر از تراشه led 5050 برای 20? نور بیشتر کارآمدتر دیده می شود. همچنین گرم شدن آن به دلیل کوچکتر بودن این مزیت است.

5630 SMD CHIP

تراشه LED 5630 نیز اخیراً افزایش یافته است و بیشتر مورد توجه نوارهای LED قرار گرفته است. با این حال ، به دلیل میزان گرمای تولیدی آنها احتیاط وجود دارد زیرا می تواند به سرعت روشنایی را کاهش داده و طول عمر آن را کوتاه کند. توصیه می شود اکستروژن آلومینیوم را با هیت سینک یا در عوض PCB ضخیم تر نصب کنید.

کدام مارک بهترین است؟

به طور کلی ، بهترین انواع لامپ ال ای دی smd واقعاً به نیاز شما بستگی دارد تا نیازهای شما برآورده شود. توصیه می شود تراشه های SMD با مارک معتبر می توانند از بیشترین اطمینان برخوردار باشند.

اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد انواع لامپ ال ای دی smd اینجا کلیک کنید.