سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت لامپ ال ای دی 40 وات به چه عواملی بستگی دارد؟

 

لامپ ال ای دی 40 وات جایگزین طولانی مدت و کم مصرف برای لامپ های رشته ای و هالوژن را ارائه می دهند. این موارد برای وسایلی که اغلب روشن می شوند بسیار مناسب هستند - لامپهای LED    پایه سفید سفید دارای بیش از شش سال عمر می کنند و قیمت لامپ ال ای دی 40 وات با صرفه جویی در مصرف انرژی جبران می شود. آنها خانه شما را با نور گرم و نرم سفید روشن می کنند. در مقایسه با لامپ های CFL ، این لامپ های LED GE دارای روشنایی کامل فوری ، شکل رشته ای سنتی و عاری از جیوه هستند. لامپهای CFL و لامپهای رشته ای را با لامپهای فن دار سقفی LED LED A15 و پایه نرم با یک پایه متوسط ??در چراغ های سقف داخلی غیر قابل نور ، پنکه های سقفی و نور آویز ، از جمله مکان های مرطوب ، جایگزین کنید.

29 دلار در هزینه های انرژی برای هر لامپ در مقابل لامپ رشته ای 40 وات A15 در طول عمر لامپ صرفه جویی می کند.

LED یک لامپ با کارایی بالا است که برای استفاده روزمره ایده آل است. این لامپ ترکیبی از لامپ محبوب A شکل با فناوری LED است. این لامپ می تواند در مقایسه با یک لامپ رشته ای استاندارد 40 وات با همان خروجی لومن ، انرژی و هزینه های عملیاتی را تا 85 درصد کاهش دهد. این لامپ با دوام با حداکثر 12000 ساعت متوسط ??، استفاده طولانی مدت و قابلیت اطمینان را ارائه می دهد.

فناوری LED عملکرد بهتری نسبت به فن آوری کم مصرف فلوئورسنت کم مصرف فراهم می کند. این لامپ فوری روشن برای کارهای روزمره کاملاً روشن است و می تواند کاربردهای مسکونی یا تجاری را روشن کند. LED Omni A19 روشنایی عمومی را فراهم می کند و می تواند در وسایل سقفی ، وسایل روشنایی آویز و لامپ های میز مورد استفاده قرار گیرد. قابل استفاده در وسایل محصور و غیر محصور.

با یک رنگ سفید گرم ، لامپ کیفیت عالی را در عین صرفه جویی در انرژی ارائه می دهد. عاری از جیوه مضر ، این لامپ LED یک انتخاب سازگار با محیط زیست است.

فواید قیمت بالا لامپ ال ای دی 40 وات برای

·         اجزای با کیفیت از خروجی بهینه لومن در طول عمر لامپ اطمینان می دهند

·         صرفه جویی در هزینه های زندگی را در مقایسه با رشته ای ارائه می دهد

·         طول عمر لامپ 12000 ساعت متوسط ??دارای مدت زمان بیشتری نسبت به روشنایی معمولی است

·         عاری از جیوه مضر ، این لامپ LED یک انتخاب سازگار با محیط زیست است

·         دمای کارکرد خنک تر از منابع نور رشته ای یا هالوژن

·         عمر طولانی