سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چراغ چمنی ال ای دی

بهترین چراغ چمنی ال ای دی برای شیک جلوه دادن خانه در شب:

با چراغ چمنی ال ای دی برای چراغ های افقی کم ولتاژ ، انرژی خورشیدی و LED   ، مسیرها را روشن کرده و ویژگی های فضای بیرونی را برجسته کنید.

هر محصولی را که به نمایش می گذاریم به طور مستقل توسط تیم ما انتخاب و بررسی شده است.

نور مناسب در فضای باز می تواند باعث افزایش امنیت خانه ، افزایش ایمنی هنگام شبگردی شود و به شما این امکان را می دهد تا مدتها پس از غروب خورشید از فضای بیرون خود لذت ببرید. برای داشتن بهترین نورپردازی منظره ، انواع مختلف وسایل و انواع روشنایی را در نظر بگیرید. ویژگی های مختلف بیرونی ، مانند درختان یا بوته ها ، مسیرها و جزئیات معماری ، برای برخی از وسایل روشنایی در فضای باز مناسب است. استفاده از ترکیبی از نورافکن ها ، چراغ های چاه زیرزمینی ، نورافکن های زاویه باز و نورپردازی مسیر را برای روشنایی منزل و فضای سبز در شب در نظر بگیرید. هنگام انتخاب چراغ چمنی ال ای دی، منبع تغذیه و نوع لامپ را متناسب با نیاز روشنایی خود در نظر بگیرید.

برای چراغ های منظره با دوام و کم مصرف ابتدا به دنبال وسایلی باشید که از لامپ های ای ای دی دیود ساطع کننده نور استفاده می کنند که هم ماندگار هستند و هم انرژی کمتری نسبت به لامپ های CFL دارند. گزینه دیگر ، چراغ های منظره خورشیدی است که از اشعه خورشید و یک باتری قابل شارژ برای تأمین انرژی استفاده می کند ، این امر باعث تنظیم آسان و استفاده از انرژی سازگار با محیط زیست می شود. با این حال ، توجه داشته باشید که این وسایل برای شارژ مجدد به نور مستقیم خورشید در طول روز احتیاج دارند و به اندازه چراغ چمنی ال ای دی منظره را روشن نمی کنند. برای افزایش روشنایی (یا مناطقی که آفتاب به طور مستقیم نمی تابد) ، نور منظره ولتاژ پایین گزینه دیگری با صرفه جویی در مصرف انرژی را با نصب DIY فراهم می کند. این نوع نورپردازی در فضای باز از طریق سیم به ترانسفورماتور متصل می شود ، که می تواند در زیر زمین مدفون شود یا در بالای خاک بنشیند. به دلیل ولتاژ پایین (12 ولت در مقایسه با سیستم معمول 120 ولت خانه شما) ، این چراغ ها خطر شوک الکتریکی کمی دارند و برای کار کردن به انرژی کمتری نیاز دارند.

با استفاده از چراغ چمنی ال ای دی، بهترین سیستم روشنایی در فضای باز را ایجاد کنید. این وسایل زیبا و کم مصرف ، خانه شما را از غروب تا صبح روشن نگه می دارد.

با مجموعه ای از چراغ های چمنی ال ای دی، که در زمین نصب می شوند و به ترانس متصل می شوند ، مناطق وسیعی از حیاط خود را روشن کرده و به افزایش امنیت خانه کمک کنید. لامپ های کوچک (عرض حدود 3 اینچ) تغییر دهنده رنگ ، سه سطح نور شامل سفید گرم ، سفید ملایم و نور روز را ارائه می دهند. سیستم روشنایی چراغ چمنی ال ای دی سیم کشی و بدون تعمیر و نگهداری است ، بنابراین می توانید بدون تغییر لامپ حداکثر 50،000 ساعت از نور لذت ببرید.

شرکت تارانور انواع چراغ چمنی ال ای دی با بهترین کیفیت و خدمات را به شما ارائه می دهد.برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت ما مراجعه کنید.